Spændende cases
fra vores kunder.

Claus Holm-show for SuperBrugsen og Kvickly.

Med Claus Holm-vareserien som tema, arrangerede Coop Danmark i februar-måned ét af de største liveshopping-shows på dansk jord. Hele eventet blev arrangeret og afviklet fra centralt hold og blev sendt ud til 130 Coop-butikker som en Facebook Live-samsending.

Coop Danmark har valgt at satse strategisk på liveshopping som, ja, en salgskanal – men i den grad også en markedsføringskanal. Dette kom særligt til syne på denne aften, hvor de bl.a. lancerede HOLMs Thermoblender, der med et højt prispunkt i Coop-regi, kræver mere end bare et smart produktbillede og en kort beskrivelse til at vække den typiske forbrugers købelyst – her viste liveshopping sig at være en genial løsning, da kategorigruppechef Jørn Willemann og TV-kok Claus Holm kunne vise alle dens smarte funktioner og genialiteter.

Field's tilbyder liveshopping som en del af deres eksisterende markedsplads.

Field’s Shopping Center vil være Danmarks førende liveshopping-shoppingcenter, og er allerede godt på vej. Som noget nyt tilbyder de nemlig deres butikker liveshopping som en del af deres eksisterende markedsplads på lige fod med butikslokaler og andet markedsføring.

Efter at have prøvet kræfter med liveshopping på egen hånd under coronanedlukningerne, blev Let’s Go Live herefter koblet på projektet, og herefter er der sket et markant boost i statistikkerne:

Samarbejdet mellem Let’s Go Live og Field’s praktiseres i dagligdagen gennem SoMe-bureauet So Social. De strategiske tiltag sker i direkte dialog med Field’s.

Stock Group A/S kommer som leverandør ud til 160 butikker – på én gang.

Den ambitiøse virksomhed Stock Group A/S, der bl.a. er leverandør til Coop, Billigblomst og Løvbjerg, stod bag Danmarks største liveshopping i januar-måned. Som leverandør til Coop Danmarks SuperBrugsen- og Kvickly-butikker, lavede de en samsending-liveshopping til 160 Coop-butikker, hvortil de normalvis også er leverandører. 

Gennem et banebrydende teknisk setup fra Let’s Go Live og en enkel og fleksibel liveshopping-robot fra ELISA | Easy Live Sales, kom Stock Group A/S ud på den anden side med et fremragende resultat. Efterfølgende har Stock Group A/S også sendt ud til Billigblomst og Løvbjerg-butikkerne.

Bilka Viborg opnår markante resultater for minimal markedsføring.

Bilka Viborg prøvede kræfter med liveshopping som det første varehus i Salling Group-regi, og opnåede markante resultater i den succesfulde debut. Med et minimalt markedsføringsbudget og -indsats, kunne de efterfølgende se, hvor mange mennesker deres liveshopping rent faktisk nåede ud til.

Ovenstående er bestemt et vidnesbyrd på, at liveshopping ikke bare er en glimrende salgskanal – men det er bestemt også en særdeles effektiv markedsføringskanal.

OFFICIELLE PARTNERE

Kontakt os.

Er du nysgerrig? Eller skal vi bare have dig i gang med Live Shopping for første gang i en fart? Lige meget hvad, så er du mere end velkommen til at tage kontakt.

Tlf.nr.: +45 81 75 45 11
Mail: blh@letsgoliveshopping.dk
8:00-23:00 alle dage – også i weekenden.

CVR: 43061135

Østergade 7A, 1., 7400 Herning

Alle priser på hjemmesiden er i DKK excl. moms.

Når du sender dine oplysninger, giver du samtykke til, at Let’s Go Live må gemme og behandle personlige oplysninger til at levere den ønskede service.